Przede wszystkim krokiem nr 1 powinna być kompletna analiza seo strony. Jeżeli masz już hosting i domenę, to trzeba sprawdzić wszystkie bardzo ważne wskaźniki dotyczące strony. Mowa tutaj o stażu domeny, wskaźnikach PA i DA, czy też szybkości strony. Im strona szybsza na urządzeniach mobilnych i komputerze, tym lepsze wyniki w Google można odnotować. Jeśli chodzi o wyrafinowane czynniki SEO, to z całkowitą czyli stu procentową pewnością czas przebywania użytkowników na stronie ma ogromne znaczenie. Ważnym aspektem są również artykuły na stronie, opis kategorii oraz wsz elkie inne treści wchodzące w skład Content Marketingu. Chcąc poprawić własną pozycję w Google na pewno pomocny będzie audyt witryny internetowej. Jeżeli uda nam się rozpoznać słabe strony witryny www, to będziemy mogli zacząć pracę nad nimi. I będziemy wiedzieli na czym teraz warto się skupić. Czy będzie to dodawanie nowych treści na stronę, poprawa designu strony, czy także skupienie się na linkowaniu. Tylko i wyłącznie przemyślane czyny mogą wpłynąć na to, abyśmy mogli z witryną sukcesywnie piąć się w górę. Chcesz wyszukać się na szczycie wyszukiwarek internetowych? Możesz liczyć na łut szczęścia i liczyć na tzw. zawirowania algorytmów. Możesz jednak wszystko wziąć we własneje ręce i skupić się nad analizą strony internetowej, optymalizacją wszystkich właściwości, a następnie rozpocząć sensowne pozycjonowanie stron wraz z pomocą agencji marketingowej. Jeżeli już strona będzie gotowa na otrzymanie kolejnych linków umiejscowionych na zewnątrz i będzie zbierać regularny ruch z Google, to będzie można zastanowić się o działaniach SEM, takich jak przykładowo. kampanie Facebook a także Google.
Sprawdź również informacje na stronie: google ads kampania